Najwyższa jakość oferowanych produktów jest naszym głównym priorytetem. Na jakość składa się wiele elementów, które mają bezpośredni wpływ na właściwości, bezpieczeństwo i ogólną ocenę jakości oferowanych produktów. Wysokie standardy dotyczące zarządzania jakością, które obowiązują w La Roqa, są wynikiem pracy i wieloletniego międzynarodowego doświadczenia naszego zespołu. Nasz wewnętrzny system kontroli jakości – Premium Quality Assurance (PQA) – zapewnia o wysokiej jakości wszystkich oferowanych przez nas produktów.

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo jest podstawowym elementem wysokiej jakości produktów. Każdy produkt, niezależnie od lokalnych wymagań dotyczących badań laboratoryjnych i innych wymogów formalno-prawnych, poddawany jest wewnętrznej ocenie jakości i bezpieczeństwa. Zakres czynności kontrolnych obejmuje zgodność zastosowanych receptur, składników/surowców, proces produkcyjny, opakowania, warunki magazynowania i inne aspekty tak, żeby każdy klient mógł cieszyć się w pełni naszymi produktami i polecać je swoim bliskim.

Jakość składników

Wysoka jakość składników/surowców ma bezpośredni wpływ na właściwości zastosowanych receptur, w tym również smak, zapach i inne czynniki, w zależności od rodzaju produktu. Dlatego oferowane przez nas suplementy diety, odżywki i inne produkty zawierają wyłącznie wysokiej jakości składniki produkowane w UE i w innych krajach takich jak Szwajcaria, Wielka Brytania, Nowa Zelandia.


Właściwości produktów

Każdy produkt w naszej ofercie poddawany jest ocenie jakościowej w kontekście wartości aktywnych składników, niezależnie czy receptura jest już stosowana w branży, czy jest wynikiem własnych innowacji i badań. Nawet szeroko stosowane receptury na rynku, podlegają weryfikacji pod kątem aktualnie dostępnych badań naukowych. Nasz zespół PQA jest odpowiedzialny za weryfikację wszystkich partii produkcyjnych, zanim trafią one do naszych klientów. Każdy produkt na swoim opakowaniu posiada znak ‚Premium Quality Assurance’ potwierdzający zgodność z naszymi standardami wysokiej jakości.

Obsługa Klienta

Jakość naszych produktów jest głównych źródłem zadowolenia klientów, a zadowolenie klientów jest motorem rozwoju naszej firmy. W celu podniesienia jakości naszych usług oferujemy kontakt z miłą, doświadczoną i pomocną obsługą klienta poprzez tradycyjne, jak i elektroniczne kanały komunikacji. Dokładamy wszelkich starań, żeby kontakt z nami był przyjemny i przyczyniał się do rozwoju długofalowych relacji.